فوتبال زنان انگلیس در مسابقات یورو 2022، که در ومبلی 31 ژوئیه، شیرزنها، دشمنان آلمان را میبیند، پیراهنهای فروش است.
بر اساس گزارش FOOTY.
COM که در جولای 2022 از 1159 مشتری نظرسنجی انجام داد، 83 درصد از طرفداران به پشت یک بازیکن انگلیسی نزدیک می شوند و 88 درصد از طرفداران فوتبال پیراهن زنانه در دسترس را ایجاد می کند.
با بالا رفتن پروفایل های انگلیس، لوسی قهوه ای-قهوه ای طرفداران از پشت پیراهن خود می آید، 11 درصد از پاسخ دهندگان پشت پیراهن را انتخاب می کنند.
تقریباً در کنار میلی برایت دنبال شد، 10 درصد از پاسخ دهندگان بازیکن چلسی را انتخاب کردند.
علاوه بر این، 84 درصد از طرفداران در مقایسه با جام زنان فیفا 2019 از پیراهن فوتبال زنان مراقبت می کنند.
و سومین (67٪) پاسخ دهندگان که سرپرست والدین هستند و به علاوه بچه های کوچکشان از بازیکنان و تیم های مورد علاقه خود، در امتداد این خطوط برای قهرمانان خود، درخواست لباس کردند.
با تنظیم میلیونها نفر از بازیهای شیرها، 91 درصد از طرفداران فوتبال متوجه این پوشش شدند و در طول یورو 2022 مسابقات زنان را مقایسه کردند.
اگرچه 62 درصد از طرفداران فوتبال یورو 2022 فوتبال زنان را تماشا کرده بودند، با این وجود با توجه به یورو، 91 درصد فوتبال زنان هستند.
سام پترسون، در FOOTY.
COM، اظهار داشت: «این تابستان پیراهنهای فوتبال زنانه هواداران فوتبال وجود داشت، خردهفروشان موجودی دارند.
این نشان میدهد که فوتبال زنان زمین خود را دارد، به عنوان مثال، چه حالتی دارد.
«دیدن هوادارانی که پیراهنهای پراید انگلیس را پوشیدهاند، نامهای برنز، و مید پشت سر، نشاندهنده چیزی است که قبلاً ندیدهایم.
فوتبال زنان هیچ جا نیست، بزرگتر است و این سرمایه خرده فروشان را به همراه دارد.
»
الگوی کاملاً سفید انگلیس در یورو مورد علاقه هواداران فوتبال (20٪).
اتریش (15%) و آلمان (9%) به ترتیب آمدند.
زنگ زدگی انگلیس در بالای پیراهنهای بلند رده (20%)، پس از آن دانمارک (9%) و فرانسه (9%) در صدر قرار گرفت.