پربازدید ترین ها

وبگردی

طراحی ویلا مثلثی طراحی ویلا - طرح صندلی ویلا

طراحی ویلا جناب آقای کریم پور-نور

طراحی ویلا مثلثی طراحی ویلا

برای طراحی نمای ظاهری ویلاهای ساحلی می توانید از هر سبکی استفاده کنید اما لون نما باید روشن و خنثی باشد. نمای ویلاهای ساحلی باید در رسوخ آب و رطوبت و شرایط شرجی کاملا نارسانا و نفوذناپذیر باشد. برای طراحی نمای خارجی ویلاهای کلاسیک باید به استفاده از ستون و مجسمه های مختلف، کنده کاری های سنگی و تزیینات و قسم های برجسته توجه ویژه ای داشت. برای ویلاهای روستیک نیز از متریال چوب و آجر به‌خاطر نما باید استفاده کرد.

طراحی ورودی ویلا در ضلع فضا سازی و نمای خارجی، جزو اولین قسمت هایی است که به محض ورود به ویلا با آن مواجه هستید. بنابراین در طراحی ویلا ، بخش ورودی اهمیت بالایی دارد که متأسفانه وفور از افراد یا به آن توجهی ندارند یا علوم‌شرعی طراحی محوطه و حیاط ویلا را با آن یکی می دانند. ما در گروه معماری آد با توجه به سابقه و تجربه خود در این زمینه اکیدا توصیه می کنیم که اصول و ضوابط طراحی ویلا را برای قسمت ورودی جداگانه در نظر بگیرید. 

طراحی ویلا اصفهان طراحی ویلا

شایان‌ذکر است که در بعضی از  طراحی ویلا های لوکس که دارای شاه‌نشین هستند، در بالاترین طبقه ویلا این فضای نشیمن باشوکت جای می‌گیرد که دارای بهترین دید به پیرامون است.

در موارد دیگری از جمله طرح‌های اقلیمی منطبق بر اسباب سخت آب‌وهوایی یا وجود شیب‌های تند سایت می‌توان فضاهای خصوصی و خواب را در پناه بوم و سطح پایینی طراحی کرد و طبقه بالا را به فضاهای نشیمن و همگانی اختصاص دهش که بهره‌مند از نور و گرمای خورشید باشند.

شناخت نمونه نما ویلایی دوبلکس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که جماعت معماری ویلا 1000 توانسته است بیش از 900 نمونه ویلا دوبلکس و غیره ارائه کند. به‌نحوی‌که در ویلایی دوبلکس لاکچری، راه‌پله لوکس، نقطه کانونی فضای داخلی ویلا تعریف می‌شود.

ساخت ویلا دوبلکس در رویکردهای سنتی تا نو امکان‌پذیر است.

ویلا کلاسیک با تزئینات و دکوراسیون داخلی تجملی چهره می‌گیرد، درحالی‌که طراحی‌های ویلاهای مدرن دوبلکس بر سادگی و ارتباطات فضایی تکیه دارد.

نمای ویلایی دوبلکس باتوجه‌به کانسپت طراحی و پلان ویلایی دوبلکس شکل می‌گیرد.

ساخت گنبد ویلا | ارزانترین طراحی ویلا جدید -

ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/

ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/

ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/

ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/ ویلا/

از آنجایی که اکثر ویلاها در دل منش ساخته می‌شوند بسیار ضروری است که در آن خلاقیت مزید به خرج دهیم. طراحی تخصصی ویلا باید به گروهی متخصص امانت شود که بتواند ارتباط خوبی بین ساختمان و طبیعت برقرار کند. این ارتباط در نهایت باید به حس آرامش افراد منجر شود.

در واقع طراحی تخصصی ویلا با سراها آپارتمانی بسیار تفاوت دارد و از این موضوع می‌توانید در انتخاب تیم طراح و سازنده خود استفاده کنید. افزون بر بررسی‌های محیطی موقعیت ویلا، باید به نکاتی مانند متراژ زمین، نیازهای تفریحی مورد نیاز(استخر، فضای سبز، آلاچیق، بالکن و غیره)، و امکانات نابغه ساخت باز توجه کرد.

طرح طاها ویلا شمال

طراحی ویلا طاهری

طراحی ویلا مدرن شمال

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

طرح ویلا چوبی طراحی ویلا