پربازدید ترین ها

وبگردی

کره شمالی در درگیری با کره جنوبی- آمریکا را تایید می کند. تمرینات در جلسه: KCNA

سئول، 12 (یونهاپ) -- کره اقدامات "مهم و عملی" برای بازدارندگی "استفاده تهاجمی"، یکشنبه، ایالات و کره در این هفته دارد.

در یک ارسال زبانی بود.
بر اساس رفتار رسانه ای کره (KCNA) از کره کارگری (WPK) که در اطاعت از کیم جونگ اون رهبری می شود.

واشنگتن و سئول دوشنبه (FS) یک دوره 11 روزه رو به جلو هستند.
یک مانور در مقیاس بزرگ، به نام سپر.

"مورد بحث و انتخاب موثر، و کلوخ مقابله با تحریکات ایالات متحده و کره به خط قرمز،" KCNA یک انگلیسی -ارسال زبان اقدامات انجام شده چیست.

این عکس که در اطاعت از تجارت مایع کره در 12، 2023 انجام شده است، کیم جونگ اون (C) کره ای را نشان می دهد که در هجای کلمه کره کارگری را به کار می گیرد، جایی که در خارج از آن، اقدامات بازدارنده "مهم و عملی" وجود دارد.
(برای کره.
توزیع مجدد) (یونهاپ)

آزمایش‌های تسلیحاتی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند، تمرین‌های توطئه‌ای متحدان را که پیونگ یانگ آن را نیز به عنوان تهاجم محکوم کرده است، زمان بندی می‌کند.

کیم یک "مانور دستیابی به آتش" را بازرسی کرد، و ظاهر آن را شبیه سازی چهره دشمن کرد.
فرودگاه، درخواستی منطبق با "جنگ واقعی" ارتش آن است.

کیم یو جونگ جوانتر او هشدار داد که زمین حاشیه ای اقدامات "غیب کننده" در مخالفت با فعالیت های قفل شده با ایالات متحده و جنوب است.

.
p>

KCNA گفت که در کنار آن در مورد مسائل حل مشکلات در جلسه بحث کردند.

در مورد "وظایف مفصلی که باعث تسریع توسعه، عبارت فعل و ساخت سوسیالیستی می شود" بحث کردند، زیرا دیدند که به طور متناسب "اقدامات اجرا و روش های استفاده از نیروها را نشان می دهد.
"گفت.

به نظر می رسد ناظران درباره راه هایی که مردم کره به خانه های تشخیصی آموزش می دهند، مناطق و پروژه هایی با هدف بهبود زندگی مردم را آموزش می دهند.

sooyeon@yna.
co.
kr
( پایان)

مقالات مرتبط (دوم دوم) کره شمالی توپخانه "جنگ واقعی" را که فرودگاه دشمن را هدف قرار می دهد بازرسی می کند: KCNA (مصاحبه یونهاپ) "تدافعی" متحدان پایدار سازمان ملل، آتش بس، صلح را تمرین می کند: ch (3rd LD) کره شمالی شلیک کوتاه برد بالستیک دریا: ارتش کره جنوبی