قانون اوباش مبنی بر اینکه جمعه بیرمنگام ممکن است یک مرد ورزشکار را زیر پا بگذارد، فقط باعث سردرد برگزارکنندگان لباس INDX در این هفته شد.
لباسهای زیر زنانه و دستهبندیهای بریتانیا، سهشنبه، سه روز به خریداران ارائه میدهد تا سفارش دهند.
علت این فصل تا ژوئیه و 2.
5 روز، 2.
30 بعدازظهر 8 بعد از ظهر شنبه، 9 صبح 7 بعد از ظهر و 8.
30 صبح تا 5 بعدازظهر دوشنبه باقی مانده است.
اگرچه ایده آل نیست، اما به نظر می رسد نمایشگاهی را که خریداران و تامین کنندگان را راضی می کند، پوشش دهد.
در خرید AIS، که در پارک Canmore خود، Solihull سازماندهی میکند، با تولید یک رویداد با ویرایش و چیدمان خوب مورد ستایش قرار گرفت.
آژانس کاشی چوب پنبه ای آنجلا بلوندل
آنجلا بلوندل، آژانس فشرده لندن، «زمانی که در طول تغییرات این فصل با سازماندهندگان مشورت شد، ژانویه در طول تغییرات این فصل، روزهای خوبی بود و دوشنبه.
"شنبه دوباره سالن بود، خریداران کالیبر خوب بودند.
سهامدار و چهار نفر، شکایت».
این INDX بلوندل بود که تا ژانویه قابل پاسخگویی بود.
از آنجایی که به عنوان یک نمونه از لباسهای استراحت مبتنی بر مرینو در بریتانیا ساخته شده در بریتانیا، لباسهای زیر زنانه، لباسهای شکل، لباس شب، جوراب بافی، جورابهای مختلف، وولفورد، آدیداس، شیسر، پی جی سالویج، پرومیس، پیر مانتو و بهار و تابستان بود.
23، لباس شخصی و لباس شب پولو رالف لورن.
دسته بندی ها در این رویداد بود.
«این یک نمایش است.
از آنجایی که در مجموع اسلحههای لباس زیر زنانه Wacoal و Chantelle اینجا هستند، استقلالیها را میکشد و معمولاً سفارشهایشان را انجام میدهند.
کلاریس پارکس گوسارد و برلی
سالن هایی که در آن 150 مجموعه نمایش داده می شد، مثبت بود.
Clarisse Parkes، فروش Gossard و Berlei، وظیفهای بود که به طور مشابه با برندهای لباس زیر زنانه، Polly، Aristoc و Elbeo در جوراب بافی به کار میرفت.
گزارش شده است: «به طور کلی، خرده فروشان محتاطانه خوشبین هستند.
«همه قرنطینه شدهاند، حتی خرید آف بهعنوان مثال این است که در شرایط سختی که برگهها از آن به بعد برداشت میکنند، هستند.
به ما عرضه میکند که مجموعههای مکان ما محبوبیت زیادی داشته باشند.
»
پارکس متوجه یک سوتین و مجسمه شده است.
«در طول قرنطینه در کنار استعفا و سوتینهای غیر سیمی، جهانی بود.
اکنون زنان بارها و بارها به سبکهای بالشتکی و از نوع Wonderbra هستند.
»
لباس زیر زنانه فرانچسکا فلمینگ رویس
فرانچسکا فلمینگ، برنامه تجاری کارتل بریتانیایی لباس زیر زنانه رویس، که در سال 1991 با دیدن یک خرده فروش در نمایشگاه تاسیس شد.
گفت: "خریداران ما به همان اندازه از بازگشایی مغازه های خود استقبال می کنند.
"
INDX دارای یک قلب اصلی محصولات لانچ است.
در میان اولینهای این فصل، HartiSWIM بود، یک سمپوزیوم هنری مبتنی بر لباس شنا که توسط تسا هارتمن، که از روابط عمومی اشکآور لذت میبرد، ابداع شد.
Made Repreve، یک بطری بازیافتی مشتق شده، گلدانی که در آوریل به صورت آنلاین راه اندازی شد، شامل 12 سبک بود که آثار هنری مطابق با ساشا هارتمن با نام مستعار هارتی را نشان می داد.
تسا هارتمن HartiSWIM
هارتمن توضیح داد: "این یک معدن قرنطینه بود.
" ما به صورت آنلاین راه اندازی کردیم – و Voisins Jersey – من ماه به ماه از آنجایی که یک بوتیک تاریک متمرکز به رهبری خرده فروشی بود.
مالکان مستقل ابتدا از پایداری ما و مشتریانشان حمایت می کنند.
»
قیمت های کلیدی 150 پوند بیکینی 225 پوند یک لباس شنا یک شانه.
هارتمن داشت و 12 نوامبر.
دنیس ناتوری و اسکارلت بلو
همچنین خریداران این مارک ها دنیس شپرد، فروش مارک های آمریکایی Natori و Skarlett Blue، که فصل بود، بود.
مانند گذشته، مخاطبان مثبت بوده و بوده اند.
بوتیکهای مستقل لباسهای زیر زنانه به نفع Debenhams و افرادی مانند Frasers و M&S بودند.
پس از قرنطینه، مشتریانی را جذب کرده اند و متوجه می شوند که بوتیک های خود را تازه کرده اند و این مشتریان آینده نگر به عقب برمی گردند.
"آنها نگرش برندهای ما، قیمتها (افزایش 59 پوندی که اسکارلت افسرده و 80 پوند ناتوری را تقویت میکند) و ما ناتوری، 30 تا 42 فرانکفورن.
Mark Tweed Cyberjammies، Mary Cameron از Groupe Chantelle و Eric Musgrave پانل Insights
در پانل های Insights که در این فصل، مری کامرون، گروه Chantelle فرانسوی فرانسوی، برگزار شد، که خرده فروشان لباس زیر زنانه نیاز به امتیاز دارند، مشتریانی که به تازگی به دست آورده اند، تا آنجایی که با آن ناآشنا بودند، قیمت های این بخش بود.
گفت: «ما مجموعهای در سطح مبتدی خود یعنی Passionata دور Chantelle هستیم، هرچند در Chantelle X راهاندازی کردیم، که تا زمانی که زنانی وجود داشته باشند که یک مکان استراحت بخرند، برتر است.
شرکتهای لباسخواب و لباس شب، فروش آنلاین Cyberjammies بریتانیا در طول قرنطینه، سایتهای خود و سهامدارانش را دو برابر کردند.
تحقیر Tweed که قرنطینه به پایان رسیده بود، رویی بود و ملاقات رودرروی شرکتش ایدههای خرید مشتریان را کاهش میداد.
مارک مک انولتی لندن
در یک منطقه، دمپایی و لباس خانگی (.
.
.
)