صندلی آرنجی جان لوئیس دارد که مصرف کنندگان شروع به جیره بندی می کنند و برنامه ریزی می کنند، انسان سه سال شنبه عید پاک "عادی" را شاد کند.
دیم شارون، طی کنفرانسی در کارخانه اتحادیه اعتباری بریتانیا (CBI) گفت که نشانههایی وجود داشت که خریداران عادتهای خود را به عنوان نمونه فشار هزینههای زندگی تغییر میدهند.
او به CBI گفت: «این جشن سه سالی است که خانواده، دوستان و کسانی که کریسمس را می گذرانند.
پس از همه crapper A تا izzard هزینه های خریداران را مرتب می کند.
«ما مشتریانی را دریافت کردیم که متعلق به آنها هستند و اسلات Waitrose آنها را ایندکس کردیم.
دست، مشتریان مازاد شروع بودجه، و مرحله به مرحله است.
به برند خود، محدودهها چسبیدهاند و محصولات کمتری با برند خریداری میکنند.
"مشتریان به ترتیب یک قهرمان آنلاین هستند و در فروشگاه هایی هستند که تجربه می کنند.
"
از وایت، دامپزشک پرسیده شد که آیا علائمی وجود دارد که خریداران در این خطوط شرایط سختتری دارند یا خیر.
پس از این اتفاق میافتد که خردهفروشان مد با محرومیت مواجه شدند و مصرفکنندگان با قیمتها مواجه شدند، قیمتهای مرزی (CPI) در اکتبر به 11.
1 درصد رسید.
او گفت: "برای ما، ضربه زدن به خط است.
مشتریان همان چیزی هستند که در حال خرج کردن هستند و ما کارکنان خود را هدف قرار داده ایم.
آنچه ما می بینیم این است که مشتریان در حال خرج کردن در سازمان هستند و نزدیک به نحوه خرج کردن هستند.
بنابراین ما مشتریان، سبد کمتری را قرار می دهیم.
اتفاقاً آن را تا سال به تعویق می اندازیم، تا زمانی که بازار چیست.
و آیا میتوانی این فکر را تحمل کنی که امروز، این سه ماه چگونه میگذرد؟
کارکنان لوئیس 500 پوند هزینه یکباره پرداخت کردند و مبلغ اضافی قابل قبول خود را به 4 درصد در سپتامبر افزایش داد.
آنهایی که در طول بحران هزینههای زندگی، از مشتریان خود و مشتریان خود چشم پوشی کردند.
در مشورت CBI به اندازه کافی مطمئن بود که اقدامات از زمان هزینه های لوازم جانبی از اهمیت شرکت برخوردار است.
در پاسخ به این سوال که آیا 80000 شرکت در سال جاری اضافه کاری پرداخت می کند یا خیر؟ اضافه کرد که گروهی که متعلق به کارمندان است، سهامداران آن نیز هستند، به عنوان مثالی عاقلانه از دستمزدشان، دارایی مالی کسب و کار هستند.
جان لوئیس هفتهها سود خود را به یک سوم میرساند و افزود که این حرکت، خردهفروش را "ترسناک" میکند.