پربازدید ترین ها

وبگردی

آدیداس "Sportswear" بین و Originals را عرضه کرد

آدیداس موقعیتی را به نام «لباس ورزشی» «بین برچسب‌های معروف عملکرد و اورجینال برند» راه‌اندازی کرده است، که 50 سال از آن می‌گذرد، یک کمپین سوت توقف با حضور جنا اورتگا – نتفلیکس «چهارشنبه».
هدفش «همان‌سازی نسل، یک طرز فکر راحت‌تر» و مد معمولی‌سازی است، قطعه‌ای که علاوه بر سبک، کمک و همراهی و همه‌جانبه بودن است.
اورتگا «به خانواده آدیداس» به کمپین «همه چیزهایی که هست» می‌پیوندد، که شامل هیونگ مین مهاجم تاتنهام، مری فاولر زن منطقه کنگره منچستر، تری بسکتبال آتلانتا هاوکس و – ویدیوی آمریکایی – کارولینا ولتان می‌شود.
اهدای SS23 طرح‌های رنگی عروسک کاغذی و جزئیات معکوس را به نمایش می‌گذارد.
"لباس اکسپرس" تماماً از نظر زیبایی شناسی فوتبال است و به همین ترتیب "ژرسه اکسپرس" و "ژاکت اکسپرس توکسوفیلیت" بزرگ وجود دارد.
#گالری-1 { حاشیه: خودکار; } #gallery-1 .
gallery-item { شناور به سمت چپ؛ margin-top: 10px; text-align: center; عرض: 33%; } #gallery-1 img { حاشیه: 2px #cfcfcf; } #gallery-1 .
gallery-caption { حاشیه-چپ: 0; } /* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
ایمی آرانا، مدیر پوشاک ورزشی و آموزش آدیداس، می‌گوید: «با توجه به رفتارهای غذایی که سال‌هاست، روندها و خواسته‌های یکپارچه در بین نسل‌ها در حال افزایش است.
با در نظر گرفتن این موضوع، ما می‌دانستیم که به‌عنوان مجسمه‌ای که نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کند، اهلی‌سازی می‌کنیم، به همین دلیل آدیداس متولد شد.
«علیرغم اینکه برندهای سبک زندگی دسته‌بندی‌های استرادلبک را که دامنه محصولات خود را گسترش می‌دهند، ما تفاوت تخلیه‌ای دارد.
ترکیبی از جزئیات بیشتر فن آوری های erenow ما، درمان را حل نمی کند و تضمین می کند که فرسوده شده است.
بیا، ما رتبه ای هستیم که زمان آن بوده است!» #گالری-2 { حاشیه: خودکار; } #gallery-2 .
gallery-item { شناور به سمت چپ؛ margin-top: 10px; text-align: center; عرض: 25%; } #gallery-2 img { حاشیه: 2px #cfcfcf; } #gallery-2 .
gallery-caption { حاشیه-چپ: 0; } /* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
فروشگاه‌های آدیداس در سرتاسر جهان در تاریخ 9 فوریه 2023، قابلیت دسترسی در حال حاضر در وب‌سایت این برند مشاهده می‌شود.