پربازدید ترین ها

وبگردی

سبزی خرد کن سطلی

همانگونه که از نامش پیداست در ظاهر به سطل شباهت دارد. کوچک وجود داشتن و جابجایی و جا دادن آسان از امتیازهای جثه کوچک سبزی خردکن های سطلی محسوب می شود. البته این وسیله می تواند در اندازه های مولا نیز زایش شود. اکثراً از سبزی خرد کن سطلی در هتل یا آشپزخانه غذاخوری ها استفاده می شود. در دسته های صنعتی جا می گیرد و به هنگام خرید باید به نماینده های بازدهی و ظرفیت مخزن توجه داشت. عموما از آلیاژ استیل در ساخت سبزی خرد کن سطلی استفاده می شود و عمر این تیغه دستگاه سبزی خرد کن بشقابی | زیباترین سبزی خردکن - ها طولانی خواهد بود.

بنا بر دلایلی سبزی خرد کن سطلی محبوبیت بیشتری در پیمایش با سبزی خرد کن بشقابی دارد. یکی از این دلایل داشتن در برای مخزن خرد کن است. سبزی خرد کن سطلی با داشتن تنوع عدیده در حجم مخزن و ساختار ایستاده آن که می توان به صورت رومیزی هم کاربرد کرد، و همچنین آرامش در استفاده یکی از گزینه اصلی برای آن دسته ای است که با خرد کردن سبزی سر و کار دارند. از خانه ها گرفته تا آشپزخانه های صنعتی و هتل ها. 

سه کاره آبگیری گوجه سبزی خرد کن و کاتر گوشت

سبزی خرد کن یک کیلویی | مناسب ترین سبزی خرد کن -

سبزی خردکن ساخت شرکت نویان صنعت ایرانیان هم در قسم خانوادگی و هم در نوع صنعتی طراحی و ساخته می‌شود. همچنین این خردکن‌ها ظرفیت‌های متفاوتی داشته و در پیمانه و ابعاد مختلف از قبیل سایز بزرگ برای مصارف صنعتی، سایز میانگین برای مصارف نیمه صنعتی و سایز کوچک برای مصارف خانگی و کسب وکارهای کوچک و منسوب ومربوط به‌خانه ساخته می‌شوند.

بنابراین به طور کلی بهتر است هر چه سریع‌تر به فکر بهترین گزینه برای خرید سبزی خردکن صنعتی، نیمه صنعتی یا بشقابی باشید که دارای ویژگی‌های ذیل می‌باشد:

اگر صاحب رستوران، تهیه غذا و یا آشپزخانه‌های بزرگ و صنعتی هستید و می‌خواهید با کمترین نیروی انسانی، فزون‌ترین بهره‌وری را در آشپزخانه، رستوران  یا هر نوع تهیه غذای دیگری ببرید؛ بهتر است را در رأس کار وجود قرار دهید تا بدین نظم بتوانید بهترین کاربرد را از تکنولوژی برده و با عجله بیشتری روند پخت و پز غذاهای رستورانی را در پیش بگیرید.